Kwiecień
W kwietniu realizowaliśmy aktywność z ekologią w tle pod hasłem „Nasza planeta – nasz dom”, łączącą naukę programowania z budowaniem wrażliwości ekologicznej. Skoncentrowaliśmy się na podejmowaniu różnorodnych akcji na rzecz naszej planety, aby już od najmłodszych lat zaszczepić w dzieciach chęć do działania i pokazać, że każdy ma wpływ na kondycję Ziemi i jest za nią odpowiedzialny.
Uczniowie wykonali różnorodne zadania związane z przyrodą, ekologią i zdrowym odżywianiem.
Były łamigłówki logiczne, zabawy kolorowym kodem, odczytywanie współrzędnych, gra „Od kropki do kodu”, kodowanie przyrodnicze z kwiatami wiosennymi, wykorzystanie pętli, dyktanda graficzne, labirynty ze zwierzętami, „sprzątanie” matematyczne kolorowych kul, tworzenie kodu.
Bawiąc się w kodowanie uczniowie utrwalili tematykę ekologiczną na różnych edukacjach i dodatkowo poćwiczyły rozpoznawanie figur geometrycznych, dodawanie i odejmowanie, tabliczkę mnożenia, ortografię i części mowy.
Dzięki tym ekologicznym wyzwaniom dzieci pokazały, że Ziemia jest dla nich ważna i chcą się o nią troszczyć, dbając o przyrodę – dbamy o siebie.
Kwietniowe kodowanie było jedną z aktywności podczas
„Tygodnia Ekologicznego” – projektu realizowanego w klasach 1-3.
A oto nasi MISTRZOWIE KWIETNIA:
Dziękujemy za Waszą aktywność!
Zachęcamy do naszych kolejnych działań.