Stołówka na Złotowskiej
Drodzy Rodzice, za zgubiony brelok do wydawania obiadów wnosimy opłatę w wysokości 2,46 zł
nr konta 76 1020 4795 0000 9902 0278 2589 Bank PKO BP
tytułem: opłata za zgubiony brelok, imię, nazwisko, klasa dziecka
Po dokonaniu wpłaty, nowy brelok jest do odebrania u Intendenta.
ODWOŁYWANIE POSIŁKÓW
W przypadku nieobecności dziecka z oddziałów przedszkolnych oraz zerówki, posiłki można odwołać poprzez napisanie e-maila na adres:
- zobiady@sp7.eu - Budynek na Złotowskiej
- mobiady@sp7.eu - budynek na Miłosza
- za poniedziałek – zgłoszenie w piątek do godziny 11:00
- za pozostałe dni tygodnia dzień wcześniej do godziny 11:00
- za poniedziałek – zgłoszenie w piątek do godziny 11:00
- za pozostałe dni tygodnia dzień wcześniej do godziny 11:00
Szanowni Państwo,
Od 2.09.2024 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl