Stołówka na Złotowskiej


 
belka_sp7.png   
Drodzy Rodzice, za zgubiony brelok do wydawania obiadów wnosimy opłatę w wysokości 2,46 zł
 
nr konta 76 1020 4795 0000 9902 0278 2589 Bank PKO BP
 
tytułem: opłata za zgubiony brelok, imię, nazwisko, klasa dziecka
 
Po dokonaniu wpłaty, nowy brelok jest do odebrania u Intendenta.
 
 
belka_sp7-small.png
 
 
2025_stolowka_zlot-ico.png
 
belka_zlotowska.png
 

belka_zlotowska.png
 
ODWOŁYWANIE POSIŁKÓW
 
W przypadku nieobecności dziecka z oddziałów przedszkolnych oraz zerówki, posiłki można odwołać poprzez napisanie e-maila na adres:  
 
  • za poniedziałek – zgłoszenie w piątek do godziny 11:00
  • za pozostałe dni tygodnia dzień wcześniej do godziny 11:00
 
W przypadku nieobecności dziecka w klasach 1-8, posiłki odwołuje się samodzielnie poprzez aplikację "zamowposilek.pl"
  • za poniedziałek – zgłoszenie w piątek do godziny 11:00
  • za pozostałe dni tygodnia dzień wcześniej do godziny 11:00
belka_zlotowska-small.png
 
belka_zlotowska.png
 
Szanowni Państwo,
 
Od 2.09.2024 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
 
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
 
 
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
 
jak się zarejestrować:
 
jak płacić i zamawiać posiłki:
 
    Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
 

W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

    Jak to zrobić:
  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką  ikonkaNW.png
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
 
     W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
 
Pytania odnośnie jadłospisu itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
 
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl