Regulamin stołówki
ZASADY DZIAŁANIA STOŁÓWKI SZKOLNEJ SP Nr 7 W SZCZECINIE
1. Stołówka szkolna wydaje obiady w godzinach od 11.00 do 15.00 (w okresie COVID-19 godziny wydawania posiłków ustala Dyrekcja).
2. Zamówienia posiłków odbywają się poprzez system StartEdu. Sposób logowania się do systemu opisany jest w zakładce stołówka.
3. Posiłki należy zamówić i opłacić w systemie na cały miesiąc z góry. W przypadku korzystania tylko z danych dni np. poniedziałek, wtorek, piątek lub wybiórczych dni należy odwołać niechciane posiłki poprzez system. Kwota za odwołane posiłki przejdzie na następny miesiąc.
4. Nieobecność ucznia w szkole - należy zgłosić w systemie do obsługi posiłków (odwołać posiłek) do godziny 8:00. Kwota za obiady zostanie przeniesiona na następny miesiąc.
5. Odbierać obiady można w trakcie pracy kuchni z wyłączeniem obiadowych przerw. Prosimy o cierpliwość szczególnie, gdy przy okienku wydawczym czeka kolejka uczniów. (w okresie COVID-19 odbiór obiadów tylko poprzez uczniów w opakowaniach jednorazowych - opłata za opakowania zupa + II danie - 2 zł).
6. Podczas wydawania obiadów na terenie stołówki mogą znajdować się jedynie uczniowie posiadający elektroniczną kartę obiadową (nie obowiązuje grup ZERÓWKOWYCH) oraz nauczyciele i inni pracownicy szkoły.
7. Jedynie posiadanie karty obiadowej (nie obowiązuje grup ZERÓWKOWYCH) z zamówionymi w systemie obiadami upoważnia do otrzymania posiłku (obiad wydawany jest na podstawie odbicia karty na dany dzień).
8. W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty elektronicznej należy to zgłosić w systemie.
9. Cena zestawu obiadowego:
· ZERÓWKI - śniadanie, drugie danie oraz kompot i podwieczorek to 6,50 zł za jeden zestaw,
· KLASY I-VI - drugie danie oraz kompot to 8,50 zł za jeden zestaw,
10. Stołówka nie prowadzi sprzedaży jednego obiadu w dany dzień.
11. Menu miesięczne jest dostępne na stronie internetowej Szkoły w zakładce Menu.
12. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany menu, w przypadku braku towaru u dostawcy.