Stołówka na Wojciechowskiego
Szanowni Rodzice!
Informujemy, iż stołówka szkolna w budynku przy ul. Wojciechowskiego 50
w Szczecinie rozpocznie wydawanie posiłków od dnia 12.09.2022 r.
Wpłaty prosimy dokonać do dnia 07.09.2022 r.
Uczniowie klas, które przeszły z budynku szkoły przy ul. Złotowskiej
( 6a, 6b, 6d, 7a, 7b, 7c, 7d) i będą chciały korzystać z obiadów szkolnych
muszą dokonać rejestracji w systemie STARTEDU,
muszą dokonać rejestracji w systemie STARTEDU,
(nie będą działały loginy z ul. Złotowskiej).
Dostęp do systemu STARTEDU
przy ul. Wojciechowskiego wymaga nowej rejestracji.
Informacja o rejestracji i link dostępne są na stronie szkoły w zakładce :
Karty obiadowe EKI uprawniające do odbioru obiadów będą wydawane w sekretariacie szkoły przy ul. Wojciechowskiego w dniach od 08.09. 2022 r do 09.09. 2022 r.
od godz. 8.00 do godz.14.00.


Szanowni Państwo!
Pragniemy poinformować, iż Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie podjął decyzję o wdrożeniu systemu informatycznego zamawiania i płatności za obiady – STARTEDU na stołówce szkolnej w budynku szkoły przy ul. Wojciechowskiego 50 w Szczecinie od dnia 01 kwietnia 2022 r.
System wspomaga zakup, odwoływanie i rozliczanie obiadów dla uczniów.
System pozwala na samodzielne dokonywanie przez Państwa zakupu posiłków, odwoływanie obiadów z powodu nieobecności dziecka w szkole, sprawdzanie czy dziecko było na obiedzie oraz dokonywanie płatności uwzględniających nadpłaty z poprzednich okresów i sprawi, że będą mieli Państwo pełną kontrolę nad rozliczaniem swoich płatności.
Instrukcja dla rodziców - pierwsze logowanie
Rejestracja:
W celu rozpoczęcia zamawiania posiłków, Rodzic powinien zarejestrować się w systemie. W tym celu należy wybrać poniższy link kierujący do formularza rejestracyjnego:
UWAGA!

Poniżej znajduje się link kierujący do filmików instruktażowych z korzystania z systemu STARTEDU
Adres do logowania na konto STARTEDU - www.startedu.pl
-
Począwszy od dnia 16.03.2022 roku zamówienia i płatność za posiłki będą odbywały się w systemie miesięcznym, przy wykorzystaniu elektronicznego systemu STARTEDU. Posiłki będą wydawane od 01.04.2022 roku. -
Rezygnacje z posiłku dokonywane są w systemie STARTEDU. Rezygnacji można dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień nieobecności ucznia do godziny 13.00. -
Środki z odwołanych posiłków widoczne są w zakładce ZWROTY na koncie użytkownika i zostaną automatycznie wykorzystane na poczet opłat za kolejne zobowiązania.
Formy opłaty za złożone zamówienie (do wyboru)
-
Przelew tradycyjny dokonywany na indywidualne konto bankowe każdego użytkownika (System automatycznie nadaje numer konta każdej osobie).
UWAGA – wpłata dokonywana w piątek, będzie widoczna na koncie w poniedziałek po godzinie 23:30.
-
Przelew natychmiastowy on-line (Przelewy 24) – istnieje dodatkowa opłata administracyjna pobierana przez operatora bankowego w wysokości 3,00 zł dla transakcji o wartości do 1 000 zł lub 4,00 zł dla transakcji o wartości powyżej 1 000 zł.
Ochrona danych osobowych, aspekty prawne
Wszystkie funkcje systemu STARTEDU zostały skonsultowane prawnie i odpowiadają aktualnym wymogom, jakie są stawiane przed tego typu produktami informatycznymi. Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę STARTSOFT sp. z o.o. Spółka komandytowa w celu realizacji zawartych umów i wydawania posiłków (podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO).


ZWROTY ZA OBIADY NA STOŁÓWCE SZKOLNEJ
PRZY UL. WOJCIECHOWSKIGO 50
W SZCZECINIE
W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego 2021/2022 i zakończeniem pracy stołówki szkolnej, informujemy o procedurze zwrotów za obiady szkolne.
Zwroty - dotyczy klas ósmych:
Informujemy , iż zwroty za obiady w systemie STARTEDU odbywają się po złożeniu deklaracji ROZWIĄZANIE UMOWY.
(Należy się zalogować w systemie STARTEDU / zakładka USTAWIENIA / przycisk ROZWIĄZANIE UMOWY).
Deklarację rezygnacji proszę złożyć do 28.06.2022 r.
Zwrot pierwszych kart obiadowych będą odbywać się:
- w ostatnim dniu pracy stołówki 23.06.2022 r.(stołówka) lub
- przy odbiorze świadectw w dniu 24.06.2022 r. (sekretariat)
Zwroty - dotyczy klas siódmych:
- jeżeli będą Państwo korzystać ze stołówki szkolnej w nowy roku szkolnym zgromadzone zwroty na Państwa indywidualnych kontach w systemu STARTEDU będą zaliczone na poczet przyszłych zamówień w nowy roku szkolnym 2022/2023,
- jeżeli chcą Państwo zrezygnować z obiadów w nowym roku szkolnym wówczas - procedura zwrotów jak z klasami ósmymi.
(Należy się zalogować w systemie STARTEDU / zakładka USTAWIENIA / przycisk ROZWIĄZANIE UMOWY).
Deklarację rezygnacji proszę złożyć do 28.06.2022 r.
Zgłoszenie rezygnacji po 28-06-2022 skutkować będzie zwrotem nadpłaty za niewykorzystane obiady na konto , w miesiącu wrześniu 2022 r.
- jeżeli zrezygnują Państwo z obiadów szkolnych i w nowym roku będą chcieli ponownie korzystać ze stołówki szkolnej, wówczas tracą ważność dotychczasowe loginy i karty.Rejestracje w systemie STARTEDU, będą traktowane jako nowi użytkownicy (nowe loginy i nowe karty).