Stołówka na Wojciechowskiego


HARMONOGRAM PRACY STOŁÓWKI W BUDYNKU SP 7
przy ul. WOJCIECHOWSKIEGO
 

Szanowni rodzice!

Koszt jednego obiadu dla ucznia wynosi 5,00zł.

Prosimy o dokonywanie wpłat za obiady za miesiąc: czerwiec (16 obiadów x 5,00zł= 80,00zł.)  w dniach od 20 maja  do 27 maja 2021r. Osoby, które nie uiszczą wpłaty w wyznaczonym terminie nie będą mogły korzystać ze stołówki szkolnej.

Dane rachunku:

Szkoła Podstawowa nr 7 im. Heleny Raszki

71-793 Szczecin, ul. Złotowska 86

98 1020 4795 0000 9502 0369 3801

W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasa do której uczęszcza
oraz wpisać
miesiąc za który jest uiszczana płatność.

W sprawie odwoływania obiadów w czasie nieobecności dziecka w szkole, proszę dzwonić pod numer telefonu 91 4528220.

W danym dniu nie można odwołać obiadu. Zwrotu opłaty za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności w następnym miesiącu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

 

miesiąc/rok
ilość obiadów
koszt obiadów
 
Czerwiec 2021
 
16
 
80,00 zł.
belka_prosta_709x38.png
 
 
W SYSTEMIE HYBRYDOWYM
 
 
  1. W związku z powrotem uczniów do szkoły w systemie hybrydowym od dnia 17.05.2021r. do 31.05.2021r. planujemy otworzyć stołówkę szkolną.
  2. Z obiadów będą mogli korzystać tylko Ci uczniowie, którzy w danym tygodniu będą mieli zajęcia w szkole:
  • W dniach 17- 21 maja2021r. oraz 31 maja 2021r. klasy 6a, 6c, 6d, 7a, 7b, 7c, 7d, 7g (koszt obiadów: 6 x 5zł = 30 zł)
  • W dniach 24 – 31 maja 2021r. klasy 7e, 7f, 7h, 8a, 8b, 8c, 8d, 8e (koszt obiadów: 3 x 5zł = 15 zł)
  1. W dniach 25.05-27.05.2021r. - ze względu na egzaminy ósmoklasistów - stołówka będzie nieczynna.
  2. Informujemy, iż nie ma możliwości opcji „obiad na wynos”.
  3. Do dnia 07.05.2021r. prosimy o deklarację czy uczeń będzie korzystał ze stołówki. Deklaracje będą przyjmowane telefonicznie pod nr 91 426 98 30 wew. 21 lub w formie pisemnej na adres mailowy: epawlowska@sp7.eu w godz. od 8.00 do 14.00.
  4. Wpłatę na konto należy dokonać w dniach 10.05-12.05.2021r. na rachunek wskazany w Regulaminie: bank PKO BP nr: 98 1020 4795 0000 9502 0369 3801 W tytule przelewu za obiady prosimy wpisać: imię i nazwisko ucznia, klasę oraz obiady za maj 2021
  5. W miesiącu maju nie ma możliwości wyboru pojedynczych dni korzystania ze stołówki.
  6. Podstawą zwrotu za obiad zgodnie z Regulaminem jest zgłoszenie rezygnacji telefonicznie pod nr 91 452 82 20 lub w formie pisemnej na adres mailowy: sekretariat@sp7.eu dzień wcześniej do godz. 13.00.
  7. Ze względu na niepewną sytuację epidemiologiczną o opłacie za miesiąc czerwiec poinformujemy Państwa w późniejszym terminie.