epuap
Jak można załatwić sprawę elektronicznie?
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
W celu dostarczenia do Szkoły Podstawowej nr 7 w Szczecinie dokumentu elektronicznego, należy:
- zarejestrować się (zalogować) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
- kliknąć w Moja Skrzynka
- kliknąc w Załatw Sprawę
- w okienko wyszukiwanai wpisać kod pocztowy 71-793 (pojawi się Szkoła Podstawowa nr 7)
- wybrać rodzaj sprawy i prezesłac wiadomość.
- kliknąc w Załatw Sprawę
- w okienko wyszukiwanai wpisać kod pocztowy 71-793 (pojawi się Szkoła Podstawowa nr 7)
- wybrać rodzaj sprawy i prezesłac wiadomość.